Pavel Šíma píše: „Někde jsme byli naivní a jinde moc opatrní. Když jsme si s kámošem otevírali jako bokovku eshop, rozhodně jsme si nepředstavovali, že Česká pošta nám stopí 20 % peněz z dobírek, že budeme prodávat zboží, o kterém nebudeme tušit, k čemu se používá, nebo že 5 000 rozdaných kuponů nepřinese ani jednu objednávku. Eshop jsme otevřeli a po pár měsících znechuceně zase zavřeli. Se ztrátou pár desítek tisíc. Přitom jsme měli dobrý produkt, marketingový plán i zdravě nastavená očekávání návratnosti investic do jednoho až dvou let. Dostaly nás jiné – zcela nepředpokládané – překážky. Eshop nám dal deset cenných lekcí, které by si měl přečíst každý, kdo zvažuje otevření vlastního malého eshopu a maluje si, jak na tom zbohatne.“

Zdroj: twobigeggs.blogspot.cz.

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět