Toto řešení ukazuje, jak využít obrázku na pozadí jako banneru. Jeho výhodou pro běžně návštěvníky je dobré rozvržení stahování banneru, kdy je animovaná část stahována až při najetí myší na banner. Jedná se o zajímavou možnost jak je možné obejít některé typy software pro blokování reklamy.

Zde si můžete prohlédnout výsledek.

Toto řešení publikoval Lim Chee Aun. Bližší popis najdete v článku Effective Banner Advertising..

CSS

.banner, .banner a
{
width: 468px;
height: 68px;
display: block;
margin: auto;
}
.banner
{
background: transparent url(„61a.gif“) no-repeat;
color: inherit;
}
.banner a:hover
{
background: transparent url(„61b.gif“) no-repeat;
color: inherit;
}
.banner a .popisek
{
display: none;
}

XHTML

<html>
<body>
<div class=“banner“>
<a href=“http://css.interval.cz/“ title=“CSS Knihovna“>
<span class=“popisek“>Reklama: CSS Knihovna</span>
</a>
</div>
</body>
</html>

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět