Většina webmasterů pravděpodobně zná Google nástroje pro webmastery (Google Webmaster Tools). Umožní vám například zkontrolovat, zda Google na stránkách nenalezl potenciální problémy, porozumět provozu z vyhledávání a pochopit, jak uživatelé vaše stránky nacházejí nebo provádět optimalizaci, která Googlu umožní lépe vašim stránkám porozumět a lépe je reprezentovat. Konkurenční vyhledávač Bing od Microsoftu rovněž poskytuje vlastní sadu nástrojů pro webmastery s názvem Bing Webmaster Tools. Mezi designéry, kteří o existenci Bing Webmaster Tools vědí, převládá názor, že sada nástrojů od Google je o něco lepší (je ale otázkou, jak moc je tento názor ovlivněn tím, že vyhledávač Google je v ČR mnohonásobně více využívaný než Bing). Před nějakou dobou ale Microsoft svou sadu nástrojů významně vylepšil a ve článku Nové Bing Webmaster Tools předčily konkurenci od Google naleznete seznam změn, ke kterým došlo.

1 Příspěvěk v diskuzi

  1. A co takhle použít obě? U nás v naší malé republičce ale Bing (krom Seznamu) nikdo moc nepoužívá, takže to tolik potřebný nástroj nebude.

Odpovědět