Google Tag Manager: všechny měřicí kódy na jednom místě
Každý provozovatel webové stránky to zná. Poté, co je webová prezentace dokončena a připravena ke spuštění, je potřeba do ní ještě zahrnout všelijaké dodatečné kousky kódy, které slouží například pro měření návštěvnosti (jako je například Toplist nebo Google Analytics) nebo pro vkládání různých reklam. Je naprosto logické, že po po nějakém čase a v případě většího množství webových prezentací se přestanete v těchto kódech orientovat. A to nemluvím o tom, jak těžké je udržet tyto kódy aktuální. Google ale přišel s řešením, které by vám mělo usnadnit správu těchto kódu – Google Tag Manager.
Pokud se chcete o GTM dozvědět více, doporučuji vaší pozornosti článek Google Tag Manager – jeden tag vládne všem od Honzy Zdarsy.
Zdroj: perf.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Členská sekce: 4 důvody proč ji mít na svém webu
12. března 2024 -
Vaše pošta může být špatně nastavena – svěřte ji profesionálům
13. července 2023
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025