
Jak používat tlačítka pro zvýšení konverzního poměru?
Tlačítka na webových stránkách výrazným způsobem ovlivňují konverzní poměr a tím i obchodní úspěšnost webu. Každá stránka by měla mít jasný účel a cíl a tlačítko by mělo vždy směřovat návštěvníky k tomuto cíli. Cílem může být např. odeslání kontaktního formuláře, žádost o kontakt, nezávazná poptávka, objednávka zboží či stažení demoverze produktu či např. katalogu výrobků. Může to být však také např. vytištění stránky, odeslání komentáře či přeposlání odkazu na stránku. Další informace o využití tlačítek pro zvýšení konverzního poměru naleznete ve článku Tlačítka pro lepší konverzi webu.
Zdroj: pouzitelnost-webu.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Co je to VRAM a jak ji navýšit bez drahého upgradu?
20. srpna 2024 -
-
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024 -
Windows App: Pracujte odkudkoliv, kdykoliv
3. listopadu 2024
Nejnovější
-
Co je to jazykový model
17. června 2025 -
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025
Adam
Čvc 29, 2010 v 10:17Četli jste vůbec ten článek, který odkazujete? Promovat na Intervalu takové žvásty, to si snad děláte legraci…
wojtik
Čvc 29, 2010 v 17:34Máte špatný odkaz na zdroj.