Grafici a webdesigneři to ve svém oboru nemají příliš snadné. I když pro svého klienta, který nedočkavě chrastí pytlíčkem s penězi, vytvoří nějaký grafický návrh (například komplexní návrh webové stránky či prosté logo společnosti nebo produktu), který podle jejich nejlepšího mínění dokonale zapadá do charakteristiky daného klienta, mohou být velmi nemile překvapeni, když je jejich výtvor nečekaně odmítnut.

Problém ale nemusí být vždy na vaší straně – někdy klient prostě nemá „ani šajnu“ o tom, jak by například logo mělo spravně vypadat. Vznikají pak zcela zbytečné spory, kterým by se dalo vyhnout, kdyby váš klient měl alespoň nějaké zkušenosti ohledně toho, co chce posuzovat (a zaplatit). Jak ovšem rozpoznat dobrý návrh loga? Těmto klientům možná pomůže článek 5 Tips to Recognizing a Good Logo Design.

Zdroj: mukustudios.com.

Žádný příspěvek v diskuzi

Odpovědět