
Jak využít Analytics pro analýzu reklamních pozic AdWords?
Pokud inzerujete prostřednictvím Google AdWords, možná vás zajímá, která reklamní pozice v Google AdWords přináší nejvíc prokliků nebo konverzí? Je lepší být vidět na první nebo páté pozici? To jsou typické otázky, které zajímají většinu inzerentů. Univerzální odpověď ovšem neexistuje. Blog Dobrého webu vám ale prostřednictvím tutoriálu s názvem Analýza reklamních pozic pomocí Google Analytics od Heleny Šimkové ukáže, jak s využitím Google Analytics vytvořit jednoduchý, ale šikovný přehled, který vám pomůžes nalezením odpovědí na výše zmíněné otázky. Základním předpokladem vytvoření reportu reklamních pozic AdWords je propojení účtů AdWords a Analytics, zapnuté automatické označování a dále alespoň základní znalost práce s Google Analytics.
Zdroj: blog.dobryweb.cz
Mohlo by vás také zajímat
-
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024 -
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024 -
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025