Nástroj AdMagic: pro efektivnější PPC kampaně
Na konferenci Google Search and Display Summit 2011 byl účastníkům v rámci workshopu „To nejlepší z vyhledávání“ představen nástroj AdMagic, který slouží pro optimalizaci celých reklamních textů. Pokud chcete, aby vaše PPC kampaně probíhaly efektivně a byly maximálně výkonné, kromě standardních tipů pro jejich optimalizaci je potřeba se pochopitelně zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste ale nemuseli ztrácet čas s experimenty a metodou pokus-omyl zjišťovat, co funguje a co nikoliv, Google uvolnil tento nástroj, který vám může optimalizaci reklamních textů značně usnadnit. Další informace o něm naleznete ve článku Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy.
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024 -
Lék na phishing a apatii ve světě e-mailového marketingu
18. března 2024
Nejnovější
-
-
Srovnání Mini počítačů: Mac Mini M4 vs. Asome Max Studio
7. dubna 2025 -
1,5 milionu CZ domén: Co to znamená pro český internet?
31. března 2025 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025