Průvodce pro úspěšnou komunikaci s klientem
Pokud pracujete jako webový designér na vlastní noze (freelancer) nebo pro nějakou agenturu, v podstatě není až tak důležité, jak kvalitní prezentaci, či její zdrojový kód jste schopni navrhnout. To, na čem hlavně záleží, je způsob, jakým komunikujete se svým klientem. Poměrně obsáhlý článek Guidelines for Successful Communication With Clients, který vyšel na serveru smashingmagazine.com, může posloužit jako základní průvodce pro úspěšnou komunikaci s klientem. Článek mj. zdůrazňuje starou (ale často opomíjenou) pravdu, že klient je dalším členem vašeho týmu, nebo že pravidelné porady s klientem ohledně průběhu jeho zakázky jsou velmi důležité.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Umělá inteligence v IT
27. září 2023 -
Moderní trendy ve webdesignu: Top trendy pro rok 2024
12. ledna 2024 -
Vaše pošta může být špatně nastavena – svěřte ji profesionálům
13. července 2023
Nejnovější
-
Jak chránit webové stránky před Web/AI Scrapingem
27. listopadu 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024 -
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024