Podle některých každý den vidíme cca 600 až 625 reklam, kterým věnujeme alespoň chvilkovou pozornost… Avšak kolik billboardů si pamatujete například z vaší cesty do práce? Kolik televizních reklam vám utkví v paměti? A pokud už si je zapamatujete, dokážete je přiřadit správnému inzerentovi? Článek Reklamní slepota je prevít. Naučte se s ní bojovat se snaží nejenom definovat pojem „reklamní slepota“, ale také se snaží popsat, co ji ovlivňuje a jakým způsobem s ní je možné bojovat.

Zdroj: blog.h1.cz.

2 Příspěvků v diskuzi

  1. Jak s ní bojovat? Šmankote, proč bych s ní chtěl bojovat… já jsem naopak velmi spokojený, že reklamu v drtivé většině vůbec nevnímám a to jí ani nemusím blokovat… :)

  2. Miki, článek v odkazu si máš přečíst proto, abys dokázal v budoucnu eliminovat metody, kterými budou šiřitelé reklamy bojovat s naší současnou reklamní slepotou. Jasný?

Odpovědět