
Rozšířené kampaně u Google AdWords: upgradujte ručně
Jak asi pravděpodobně víte, už za pár dnů, přesněji 22. července 2013, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud je předtím neupgradujete sami ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu. Další informace o tom, co všechno se stane po výše zmíněném datu a proč raději kampaně upgradovat ručně, naleznete ve článku Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
1,5 milionu CZ domén: Co to znamená pro český internet?
31. března 2025 -
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025 -
-
Srovnání Mini počítačů: Mac Mini M4 vs. Asome Max Studio
7. dubna 2025
Nejnovější
-
Co je to jazykový model
17. června 2025 -
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025