Slevové servery jako marketingový nástroj
V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.
Zdroj: m-journal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Rychlost serveru: Klíč k lepšímu umístění ve vyhledávačích
7. června 2024
Nejnovější
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024
Info
Bře 4, 2011 v 23:27Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com