
Slevové servery jako marketingový nástroj
V roce 2008 se ve Spojených státech amerických objevil fenomén Groupon. Online místo, kde bylo lidem umožněno hromadné nakupování s velkými slevami. O dva roky později se tento byznys rozjíždí i u nás. V dubnu 2010 startuje Slevomat, jen dvě hodiny po něm Vykupto. Během krátké doby se do role pokračovatelů postavila další stovka více či méně kvalitních serverů. Všechny v podstatě nabízejí totéž. Neobvykle vysokou slevu. ČlánekSlevové servery jako marketingový nástroj ze serveru m-journal.cz popisuje situaci na českém trhu se slevovými (slevomatovými ;) servery.
Zdroj: m-journal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Jak vytvořit web zdarma?
5. srpna 2025 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025 -
E-mail je tu s námi už 50 let, půjde do penze?
30. června 2025
Info
Bře 4, 2011 v 23:27Jen uvedu, že Groupon, byť je největší/nejznámější zdaleka nebyl první – mnohem dřív existoval slevová stránka woot.com