
Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?
Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023 -
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
LAMP VPS: Rychlé a efektivní nasazení webových aplikací
6. února 2025
Nejnovější
-
Kdo má nejrychlejší WordPress hosting v ČR?
18. března 2025 -
-
-
Milují Češi domény víc než pivo?
24. února 2025