
Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?
Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025 -
AI a internetové podvody
29. října 2024
Nejnovější
-
-
-
Jak vytvořit web zdarma?
5. srpna 2025 -
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025