Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?
Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nejlevnější VPS: To je nový Cloud Server Mini od ZonerCloud
4. června 2024 -
Členská sekce: 4 důvody proč ji mít na svém webu
12. března 2024
Nejnovější
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024