Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?

29. října 2010

Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.

Zdroj: blog.filosof.biz.

Štítky: Zprávičky

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *