
Využití e-mailu jako marketingového nástroje
Spam je nevyžádaná zpráva převážně komerčního charakteru. V současné době jsme úplně zahlceni spamem – vyskakuje na nás z e-mailových schránek, časopisů, novin, televize. Všude jsou samé nevyžádané reklamy, které nás otravují, ať už při pohledu do krajiny, nebo při sledování nějakého televizního pořadu. Spam je necílená reklama a je jedno, jestli propaguje flašku minerálky někde v poli u D1 nebo Viagru. Takto nějak zajímavě začíná článek Email jako marketingový nástroj s podtitulem „Aneb spamováním k ještě horším výsledkům“. Mají necílené spamy šanci zaujmout koncového přijemce?
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023 -
Aktualizujete svoji .NET webovou aplikaci? Může se hodit app_offline.htm
10. července 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024
Nejnovější
-
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025