
Využití e-mailu jako marketingového nástroje
Spam je nevyžádaná zpráva převážně komerčního charakteru. V současné době jsme úplně zahlceni spamem – vyskakuje na nás z e-mailových schránek, časopisů, novin, televize. Všude jsou samé nevyžádané reklamy, které nás otravují, ať už při pohledu do krajiny, nebo při sledování nějakého televizního pořadu. Spam je necílená reklama a je jedno, jestli propaguje flašku minerálky někde v poli u D1 nebo Viagru. Takto nějak zajímavě začíná článek Email jako marketingový nástroj s podtitulem „Aneb spamováním k ještě horším výsledkům“. Mají necílené spamy šanci zaujmout koncového přijemce?
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023 -
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024 -
Nejnovější
-
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025 -
Novinky ze světa domén: Co nás čeká v blízké budoucnosti?
3. července 2025