Využití e-mailu jako marketingového nástroje
Spam je nevyžádaná zpráva převážně komerčního charakteru. V současné době jsme úplně zahlceni spamem – vyskakuje na nás z e-mailových schránek, časopisů, novin, televize. Všude jsou samé nevyžádané reklamy, které nás otravují, ať už při pohledu do krajiny, nebo při sledování nějakého televizního pořadu. Spam je necílená reklama a je jedno, jestli propaguje flašku minerálky někde v poli u D1 nebo Viagru. Takto nějak zajímavě začíná článek Email jako marketingový nástroj s podtitulem „Aneb spamováním k ještě horším výsledkům“. Mají necílené spamy šanci zaujmout koncového přijemce?
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Praktické rady na zabezpečení redakčního systému WordPress
27. února 2023 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024
Nejnovější
-
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024