8 tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku
Cílová stránka (landing page) je stránka, na kterou se uživatel dostane po prokliknutí z reklamní kampaně či z výsledků vyhledávání ve vyhledávači. Cílová stránka musí vždy navazovat na inzerát či odkaz ve vyhledávači, dále jej rozvine a nabídne odpovídající akci. Z této definici vyplývá, že cílová stránka je velmi důležitá – pokud příchozího návštěvníka nezaujme, obvykle odchází okamžitě pryč a vy jste právě přišli o jednoho zákazníka (pokud smyslem cílové stránky je nákup nějakého zboží nebo služeb). Článek 8 Techniques To Create An Irresistible Landing Page vám může pomoci s problémem nezajímavé cílové stránky. Obsahuje celkem 8 užitečných tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku a dosáhnout požadovaného cíle. Součástí článku jsou i praktické ukázky.
Zdroj: 1stwebdesigner.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024 -
-
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Nejnovější
-
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025