Fanouškovské stránky na Facebooku: proč a jak?

14. března 2011

Facebook je bezesporu stále fenoménem dnešní doby. Podle některých statistik má celosvětově kolem 574 milionů uživatelů, z toho je cca 3 milionu Čechů (je samozřejmě otázka, kolik z nich Facebook reálně používá). Každopádně jsou to čísla, která jsou rozhodně zajímavá, zejména z hlediska marketingu a e-komerce. Jak nepochybně víte, Facebook umožňuje vytvářet tzv. fanouškovské stránky, které jsou věnovány nějakému produktu, aktivitě nebo jej seskupují lidi s podobnými zájmy. Následující články Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1 a Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2 vás stručně uvedou do problematiky tvorby těchto stránek.

Zdroj: webzurnal.cz.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

1 komentář

  1. Honza Němec

    Bře 14, 2011 v 10:49

    Jen doplním, že problematice se na stejném portálu bude věnovat ještě jeden díl spojený spíše s inspirací, jak to dělají velké firmy a čeho všeho se dá dosáhnout; během pár dnů bude zveřejněn.

    Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *