Fanouškovské stránky na Facebooku: proč a jak?
Facebook je bezesporu stále fenoménem dnešní doby. Podle některých statistik má celosvětově kolem 574 milionů uživatelů, z toho je cca 3 milionu Čechů (je samozřejmě otázka, kolik z nich Facebook reálně používá). Každopádně jsou to čísla, která jsou rozhodně zajímavá, zejména z hlediska marketingu a e-komerce. Jak nepochybně víte, Facebook umožňuje vytvářet tzv. fanouškovské stránky, které jsou věnovány nějakému produktu, aktivitě nebo jej seskupují lidi s podobnými zájmy. Následující články Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1 a Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2 vás stručně uvedou do problematiky tvorby těchto stránek.
Zdroj: webzurnal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023
Nejnovější
-
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025 -
Co je to Generative Engine Optimization (GEO)
11. července 2025 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025
Honza Němec
Bře 14, 2011 v 10:49Jen doplním, že problematice se na stejném portálu bude věnovat ještě jeden díl spojený spíše s inspirací, jak to dělají velké firmy a čeho všeho se dá dosáhnout; během pár dnů bude zveřejněn.