Plánujete nový webový projekt? Máte hojně navštěvovanou webovou stránku? Chtěli byste ji monetizovat a hledáte ta správná umístění reklamy? Nástrojů pro sledování heatmap je mnoho.
Nyní si ale SiverGrain pro vás přichystal zajímavou infografiku se shrnutím, jak většina uživatelů skenuje webové stránky. Doporučujeme se s ní seznámit. Můžete tak vložit důležité prvky vaší stránky na to nejlepší místo. Získat větší interakci s vaší stránkou. Zlepšit orientaci návštěvníků a třeba i zvýšit konverzní poměr stránky.
Chcete další informace o konverzním poměru? Víte co to je makrokonverze a mikrokonverze? Pokud zatím ne, doporučujeme obsáhlý článek na téma konverzní poměr na blogu bromelo.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak nainstalovat šablonu ve WordPressu
23. července 2024 -
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023
Nejnovější
-
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Jak vybrat doménu: Co je dobré vědět?
2. září 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024