Klasifikační analýza klíčových slov: jak se dělá, k čemu slouží
Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Marek Prokop vám ve článku Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov ukáže analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazývá i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Marek pro účely článku jednu analýzu skutečně provedl a ve výše odkazovaném článku vás s ní chce seznamu. Jako téma si zvolil vysavače a postupoval podobně, jako kdyby o vysavačích opravdu chtěl vytvořit web, např. e-shop, který by je prodával.
Zdroj: vyhledavace.info a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 2)
19. února 2024 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024
Nejnovější
-
Jak vytvořit web zdarma?
5. srpna 2025 -
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025