Nástroj AdMagic: pro efektivnější PPC kampaně
Na konferenci Google Search and Display Summit 2011 byl účastníkům v rámci workshopu „To nejlepší z vyhledávání“ představen nástroj AdMagic, který slouží pro optimalizaci celých reklamních textů. Pokud chcete, aby vaše PPC kampaně probíhaly efektivně a byly maximálně výkonné, kromě standardních tipů pro jejich optimalizaci je potřeba se pochopitelně zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste ale nemuseli ztrácet čas s experimenty a metodou pokus-omyl zjišťovat, co funguje a co nikoliv, Google uvolnil tento nástroj, který vám může optimalizaci reklamních textů značně usnadnit. Další informace o něm naleznete ve článku Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy.
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
Certifikáty Entrust ztratí důvěru Google Chrome
8. července 2024 -
Co je to VRAM a jak ji navýšit bez drahého upgradu?
20. srpna 2024
Nejnovější
-
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025