Nástroj AdMagic: pro efektivnější PPC kampaně
Na konferenci Google Search and Display Summit 2011 byl účastníkům v rámci workshopu „To nejlepší z vyhledávání“ představen nástroj AdMagic, který slouží pro optimalizaci celých reklamních textů. Pokud chcete, aby vaše PPC kampaně probíhaly efektivně a byly maximálně výkonné, kromě standardních tipů pro jejich optimalizaci je potřeba se pochopitelně zaměřit i na samotné reklamní texty. Abyste ale nemuseli ztrácet čas s experimenty a metodou pokus-omyl zjišťovat, co funguje a co nikoliv, Google uvolnil tento nástroj, který vám může optimalizaci reklamních textů značně usnadnit. Další informace o něm naleznete ve článku Jak vytvořit mnohem efektivnější PPC reklamy.
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
-
9 nejzajímavějších doménových koncovek
19. srpna 2024 -
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025