Špičkové fotky produktu: cesta pro zvýšení prodejů?
Fotografie produktu může být velmi důležitým aspektem designu libovolného internetového obchodu. V situaci, kdy se zákazník nemůže požadovaného zboží dotknout, potěžkat si jej, přičichnout k němu, nebo jej ochutnat, se stává fotografie produktu jediným možným způsobem, který může zapůsobit na potenciálního zákaznika a přimět ho ke koupi. Mimořádně zajímavý článek s názvem Improve Your E-Commerce Design With Brilliant Product Photos ukazuje příklady několika brilantních fotografií produktů. Ve článku také nechybí praktické tipy pro vytváření produktových fotografií a další doplňkové informace.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Co je to VRAM a jak ji navýšit bez drahého upgradu?
20. srpna 2024 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025 -
Výkonný a kompaktní: ASOME Max Studio s výjimečným poměrem cena/výkon
11. listopadu 2024 -
Jak zabezpečit váš chytrý telefon před kybernetickými hrozbami
30. listopadu 2023
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025