Špičkové fotky produktu: cesta pro zvýšení prodejů?
Fotografie produktu může být velmi důležitým aspektem designu libovolného internetového obchodu. V situaci, kdy se zákazník nemůže požadovaného zboží dotknout, potěžkat si jej, přičichnout k němu, nebo jej ochutnat, se stává fotografie produktu jediným možným způsobem, který může zapůsobit na potenciálního zákaznika a přimět ho ke koupi. Mimořádně zajímavý článek s názvem Improve Your E-Commerce Design With Brilliant Product Photos ukazuje příklady několika brilantních fotografií produktů. Ve článku také nechybí praktické tipy pro vytváření produktových fotografií a další doplňkové informace.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024
Nejnovější
-
Užitečné nástroje pro bezpečnost na internetu
17. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 2
14. října 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024 -
Jak se chránit před podvody na internetu – část 1
8. října 2024