
Vyplatí se dnes používat klasické reklamní bannery?
Bannery patří mezi interupční formu reklamy. Návštěvníci webu něco dělají a vy se jejich činnost pokusíte nějakým způsobem přerušit, aby zareagovali na vaši nabídku a kliknuli. Bannery na webu fungují velmi podobně jako reklama v časopisech či billboardy. Tedy – nefungují. Klikatelnost na reklamní bannery se drží stabilně pod jedním procentem, spíše o řády méně a čím hůře cílený a promyšlený banner, tím je nižší výsledný konverzní poměr. Na Filově blogu naleznete zajímavý článek Proč nepoužívat bannery, kde se dozvíte, proč není bannerová reklama zrovna nejlepší nápad na investici a jak hezky nefunguje. Jak už je na tomto blogu obvyklé, doporučuji věnovat pozornost i následné diskusi.
Zdroj: blog.filosof.biz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024 -
Webdesign: Jak optimalizovat tlačítka na webu
7. března 2024 -
Vlastní web pomocí AI už může vytvořit opravdu každý
8. srpna 2024 -
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024
Nejnovější
-
Co je to jazykový model
17. června 2025 -
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025