
Anatomie perfektní přihlašovací stránky
Spousta webových stránek se dnes neobejde bez patřičné přihlašovací funkcionality. Co musíte vždy udělat, když chcete aktualizovat svůj profil na Facebooku, zkontrolovat přes webové rozhraní obsah své e-mailové schránky nebo poslat nějakou platbu z internetového bankovnictví? Vždy se musíte nějakým způsobem autentizovat, aby příslušná webová aplikace věděla, kdo vlastně jste a mohla vám podle toho poskytnout další funkcionalitu, která je často nedostupná anonymním (= nepřihlášeným) uživatelům. Funkcionalita pro přihlášení se vždy skládá ze dvou částí – z klientské, která se zobrazuje ve vašem prohlížeči (přihlašovací formulář) a serverové, která na pozadí zajišťuje funkčnost celého přihlašovacího procesu (například ověření platnosti uživatelského jména a hesla). Článek The Anatomy of a Perfect Login Page od Alena Grakalice se zaměřuje na klientskou část a detailně rozebírá jednotlivé části ideálního přihlašovacího formuláře.
Zdroj: cssglobe.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Vlastní web: Jak nainstalovat WordPress?
24. června 2024 -
Doména .io v ohrožení: Co přinese předání Čagoských ostrovů?
10. října 2024 -
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025