
Čemu věří zákazníci? Tradičním médiím nebo sociálním sítím?
Lidé tráví před monitorem s Internetem spousty a spousty hodin a prodejci se je tam snaží zastihnout a ovlivnit ve svůj prospěch. Zamysleli se ale tito prodejci někdy nad otázkou důvěry? Tedy nad tím, zda uživatelé nemají k velmi rozdílným typům internetových služeb velmi rozdílnou důvěru, která se pak přenáší i na jejich inzeráty a jiná marketingová či komerční sdělení? Agentura Vision Critical, která se zabývala důvěryhodností jednotlivých médií, zjistila, že zatímco už není velký rozdíl mezi důvěryhodností různých forem tradičního média, sociální sítě jsou na tom podstatně hůře. Další informace naleznete ve článku Důvěra zákazníků? Média vysoce vedou nad sociálními sítěmi.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 2)
19. února 2024 -
Proč je důležité tvořit obsah na váš web?
29. srpna 2024 -
AI na dosah ruky: Jak je to s AI v osobních zařízeních?
22. ledna 2024
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025