Co možná ještě nevíte o skóre kvality u Google AdWords
Ne každý ví, jaký má skóre kvality skutečný vliv na klíčová slova, kampaně i celý účet, a z jakých faktorů se určuje. Termín „skóre kvality“ určuje výkon i cenu PPC kampaní v systému Google AdWords. Jak nejspíše víte, zobrazování reklam se při každém zadaném vyhledávacím dotazu řídí dle aukčního systému AdWords. Tuto aukci zásadní měrou ovlivňuje právě skóre kvality, proto je důležité dávat si na tento ukazatel pozor! Skóre kvality prostě ovlivňuje nejen výkon kampaně, ale hlavně její cenu. Jak? To se dočtete ve článku Opravdu víte vše o skóre kvality Google AdWords?
Zdroj: sunitka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Umělá inteligence v IT
27. září 2023 -
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Souboj na trhu s CPU pro servery: AMD vs. Intel
8. prosince 2023
Nejnovější
-
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Nenechte se zaskočit TLS certifikáty na 47 dní
2. května 2025