Je automatický import zboží od dodavatele dobrý nápad?
Velké množství internetových obchodů přebírá databází výrobků od nějakého svého dodavatele (což může být distributor, dovozce nebo i přímo výrobku), který pro každý produkt poskytuje popis, fotky, technické parametry atd. Doslova stačí jen stisknout pomyslné kouzelné tlačítko a nový obchod je na světě. Je zřejmé, že doby, kdy provozovatel internetového obchodu ručně vkládal veškeré údaje pro každou položku zboží (fotil jako fotograf, a upravoval a psal texty jako spisovatel) jsou z velké části nenávratně pryč a maximální efektivita plnění e-shopu zbožím je mantrou současnosti. Ačkoliv má tento přístup něco do sebe, současně je jistou cestou do pekel? Proč? Odpověď naleznete ve článku Automatický import zboží od dodavatele? Špatný nápad.
Zdroj: netshopper.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023 -
Novinky ze světa domén: Co nás čeká v blízké budoucnosti?
3. července 2025 -
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024 -
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024
Nejnovější
-
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-
-