
Rozšířené kampaně u Google AdWords: upgradujte ručně
Jak asi pravděpodobně víte, už za pár dnů, přesněji 22. července 2013, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud je předtím neupgradujete sami ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu. Další informace o tom, co všechno se stane po výše zmíněném datu a proč raději kampaně upgradovat ručně, naleznete ve článku Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024 -
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
Nejnovější
-
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025 -
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025