
Rozšířené kampaně u Google AdWords: upgradujte ručně
Jak asi pravděpodobně víte, už za pár dnů, přesněji 22. července 2013, Google automaticky přepne všechny AdWords kampaně na rozšířené, pokud je předtím neupgradujete sami ručně. Nechat to na Googlu je sice jednoduchá, ale ne úplně nejlepší volba, zejména u kampaní, které necílí na mobily nebo cílí jen na mobily. Nad jejich nastavením celkem snadno ztratíte kontrolu. Další informace o tom, co všechno se stane po výše zmíněném datu a proč raději kampaně upgradovat ručně, naleznete ve článku Upgradujte na rozšířené kampaně do 22. července.
Zdroj: vetrovka.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zvýšení výkonu WiFi signálu: Jak a proč používat WiFi zesilovače
28. června 2023 -
Webový správce souborů Filestash – dojmy a recenze
29. července 2024 -
Nové AI modely od Open AI a Google
22. května 2024 -
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024
Nejnovější
-
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025