Pro SEO je v ČR zažitý a používaný termín „optimalizace pro vyhledávače“ a na jeho základě si lze snadno vyvodit nesprávné závěry o tom, že web je nutno podřídit jakýmsi robotům. Článek Kdo je cílem optimalizace „pro vyhledávače“? rozebírá vztah fulltextových vyhledávačů vzhledem ke koncovým uživatelům. Článek se také snaží poukázat na to, proč neuspějete, pokud se budete doslovně držet překladu termínu „Search engine optimization“ a svůj web budete optimalizovat „pro vyhledávače“ a nikoliv pro lidi.

Zdroj: blog.komart.cz a blog.converter.cz.

5 Příspěvků v diskuzi

  1. Naopak myslím, že seo je pouze pro vyhledavače. Hodnocení seo testu je někdy trochu na palici. Když mi např napíše jako chybu, že nemám nadpis v h1. Copak uživatel pozná, že to není h1, ale pitomej obrázek, kterej tam chtěl zadavatel? Tak jsem musel udělat h1 v barvě pozadí (!) Nebo když nenapíšu robots, tak je to totéž, jako když napíšu povolit vše, ale seo te vidí jkako chybu. A těch pitomin tam je víc.

  2. „Naopak myslím, že seo je pouze pro vyhledavače.“

    Pointa je ale tom, ze vyhledavace se snazi prizpusobit tomu, jak hledají lidi (coz je naprosto logicke, nikdo nema zajem o vyhledavac, ktery vam nikdy nic nenajde to, co potrebujete).

  3. novakus, ty neděláš optimalizaci ani pro lidí, ani pro vyhledávače, ale pro SEO blábolátory.
    Přečti si článek „Pojednání o zbytečnosti SEOmatů“.
    Vždyť sám píšeš, že „těch pitomin tam je víc“.

    SEO to nevidí jako chybu, to jenom někdo věří SEO šarlatánským blábolátorům které se skutečným SEO nemají nic společného.

Odpovědět