Třicet způsobů, jak může vypadat e-mailový zpravodaj
E-mailový zpravodaj (newsletter) je dobrá cesta, jak seznámit vaše zákazníky s novinkami, které pro ně máte aktuálně přichystány, ať už provozujete specializovaný internetový obchod nebo zakázkovou výrobu náhradních dílů. Špatným nebo nevhodným zpravodajem ovšem můžete zákazníky spíše odradit než přilákat, nicméně jak vypadá špatný e-mailový zpravodaj? Sto lidí vám řekne sto sedm názorů. Jistou pomocí může být článek 30 Useful Newsletter Design Showcases, který obsahuje třicet případových studií newsletterů, které stojí za shlédnutí a které (s největší pravděpodobností) neodradí vaše zákazníky. Většinou šablon je také možné za pár dolarů rovnou zakoupit.
Zdroj: tripwiremagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Chcete jedinečnou doménu? Objevte koncovky FOOD, MEME a MUSIC!
7. listopadu 2024 -
Proč investovat do nejvýkonnějších VPS s AMD EPYC procesory
14. června 2024 -
Počítač v kapse: Android 16 připravuje průlomový Desktop Mode
8. července 2025 -
E-mail je tu s námi už 50 let, půjde do penze?
30. června 2025
Nejnovější
-
Jaké jsou nejlepší nástroje pro tvorbu webového designu
3. října 2025 -
Rozhovor s vývojářem: „AI mi šetří hodiny práce měsíčně“
30. září 2025 -
.ai: Umělá inteligence a tak trošku ukradená doména
17. září 2025 -
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025