Třicet způsobů, jak může vypadat e-mailový zpravodaj
E-mailový zpravodaj (newsletter) je dobrá cesta, jak seznámit vaše zákazníky s novinkami, které pro ně máte aktuálně přichystány, ať už provozujete specializovaný internetový obchod nebo zakázkovou výrobu náhradních dílů. Špatným nebo nevhodným zpravodajem ovšem můžete zákazníky spíše odradit než přilákat, nicméně jak vypadá špatný e-mailový zpravodaj? Sto lidí vám řekne sto sedm názorů. Jistou pomocí může být článek 30 Useful Newsletter Design Showcases, který obsahuje třicet případových studií newsletterů, které stojí za shlédnutí a které (s největší pravděpodobností) neodradí vaše zákazníky. Většinou šablon je také možné za pár dolarů rovnou zakoupit.
Zdroj: tripwiremagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
-
-
Nové trendy v doménách pro osobní projekty – DIY, LIVING a LIFESTYLE
9. prosince 2024
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025