Třicet způsobů, jak může vypadat e-mailový zpravodaj
E-mailový zpravodaj (newsletter) je dobrá cesta, jak seznámit vaše zákazníky s novinkami, které pro ně máte aktuálně přichystány, ať už provozujete specializovaný internetový obchod nebo zakázkovou výrobu náhradních dílů. Špatným nebo nevhodným zpravodajem ovšem můžete zákazníky spíše odradit než přilákat, nicméně jak vypadá špatný e-mailový zpravodaj? Sto lidí vám řekne sto sedm názorů. Jistou pomocí může být článek 30 Useful Newsletter Design Showcases, který obsahuje třicet případových studií newsletterů, které stojí za shlédnutí a které (s největší pravděpodobností) neodradí vaše zákazníky. Většinou šablon je také možné za pár dolarů rovnou zakoupit.
Zdroj: tripwiremagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Thunderbolt 4 vs. OCuLink: Přišel čas na upgrade?
27. května 2024 -
Responzivní design: Proč by ho neměl ignorovat žádný vývojář?
27. listopadu 2023 -
Globální výpadek IT systémů: Může za to jediná aktualizace
19. července 2024 -
Co je to DNSSEC, jak funguje a jak si ho nastavit?
14. srpna 2024
Nejnovější
-
Jak vytvořit web zdarma?
5. srpna 2025 -
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Co je to neuronová síť
21. července 2025 -
Elektronický podpis – má dnes ještě uplatnění?
16. července 2025