Pokud víte o SEO alespoň základní minimum, určitě víte, že pozici webu pro daná klíčová slova na stránce s výsledky vyhledávání nějakého vyhledávače, jako je například Google, ovlivňuje spousta všelijakých faktorů, například stáří domény, struktura webu, kvalita kódu, klíčová slova, obsah, zpětné odkazy a mnoho dalších. Ačkoliv lze samozřejmě donekonečna diskutovat o tom, které z těchto faktorů jsou důležitější než jiné, většinou nikdo nezpochybňuje důležitost kvalitního obsahu a zpětných odkazů. Když se ale mluví o přínosu zpětných odkazů z hlediska SEO, diskuse neskončí u tak prosté metriky, jako je jejich počet, ale obvykle se stočí i na jejich kvalitu. A to je často kámen úrazu mnoha optimalizací webů pro vyhledávače. Počet odkazů je exaktní číslo. Jak ale ohodnotit „kvalitu“ odkazů? Hodně zajímavý článek Jak NEzískávat zpětné odkazy od Zdeňka Hejla obsahuje několik výstižných příkladů, jak nedělat linkbuilding. Jste schopni získat desetitisíce odkazů během měsíce? Z nijak nesouvisejících webů? Odkazy vedou na homepage? Mají všechny stejný text? Tohle všechno je úplně špatně…

Zdroj: portiscio.net.

5 Příspěvků v diskuzi

  1. moc jsem nepochopil, nekde pisou, ze komentovat blogy, nekde ne…
    berou roboty v potaz odkazy, ktere nejsou odkazem? treba kdyz pri prochazeni najde muj odkaz ale ne v aktivnim stavu? takze jen jako prosty text?
    dekuji,
    dan

Odpovědět