Co všechno se můžete dozvědět z uživatelského testování?
Tomáš Erlich, provozovatel webových stránek tomaserlich.cz se rozhodl prostřednictvím nástroje Mouseflow provést tzv. vzdálené uživatelské testování (remote usability testing) svého webu. Celé testování probíhalo tak, že si určité stránky vložil sledovací kód a pozoroval interakce návštěvníků. Pomocí nahrávek, které sledují pohyb myši, rolování a tak vůbec vše mohl sledoval návštěvníky a poznamenával si zajímavosti ohledně jejich chování. Zajímavé informace a potřehy z tohoto uživatelského testování použitelnosti naleznete ve článku Shrnutí mého uživatelského testování.
Zdroj: tomaserlich.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Vstupte do éry umělé inteligence: ASOME Max Studio s AMD Ryzen™ 9 7940HS
14. listopadu 2023 -
Co je to VRAM a jak ji navýšit bez drahého upgradu?
20. srpna 2024 -
Nejlevnější VPS: To je nový Cloud Server Mini od ZonerCloud
4. června 2024
Nejnovější
-
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025
Květoš
Zář 13, 2012 v 9:33Tomáš mě poučil. Ne, že bych byl začátečník, ale mám na webu rovněž chybu/nesmysl dva odkazy na jednu věc/článek.. Fakt mi nedošlo, že uvádění dvou odkazů se stejným cílem je ŠPATNĚ. Lidé jsou pak zmatení a neví jaký si vybrat. Klikají na oboje, zkoumají kam vedou a zbytečně je tím zdržujete. Tomáši díky, na svém webu opravím.
Carl114
Zář 13, 2012 v 10:18Rádo se stalo, pro mě to bylo taky překvapení, protože mi něco takového nedělá problém, ale z nahrávek to bylo znát. Někdo najížděl na odkazy, aby zjistil kam vedou, někdo jezdil sem a tam a netušil jaký si vybrat. Někdo zase klikal na oboje a tak se jim soubor stáhl dvakrát…
Takonec jsem tedy podle statistik zvolil ten odkaz, na který se více kliká a druhý smazal. Jsem rád, že to pomohlo nejen mě :).