Fanouškovské stránky na Facebooku: proč a jak?
Facebook je bezesporu stále fenoménem dnešní doby. Podle některých statistik má celosvětově kolem 574 milionů uživatelů, z toho je cca 3 milionu Čechů (je samozřejmě otázka, kolik z nich Facebook reálně používá). Každopádně jsou to čísla, která jsou rozhodně zajímavá, zejména z hlediska marketingu a e-komerce. Jak nepochybně víte, Facebook umožňuje vytvářet tzv. fanouškovské stránky, které jsou věnovány nějakému produktu, aktivitě nebo jej seskupují lidi s podobnými zájmy. Následující články Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1 a Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2 vás stručně uvedou do problematiky tvorby těchto stránek.
Zdroj: webzurnal.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Milují Češi domény víc než pivo?
24. února 2025 -
VMC rapidně zvýšil open rate e-mailových kampaní ZONERu
9. května 2025 -
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025
Nejnovější
-
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025 -
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025
Honza Němec
Bře 14, 2011 v 10:49Jen doplním, že problematice se na stejném portálu bude věnovat ještě jeden díl spojený spíše s inspirací, jak to dělají velké firmy a čeho všeho se dá dosáhnout; během pár dnů bude zveřejněn.