
Jak vytvářet ceníky, aby neodradily vaše zákazníky?
O ceníku lze říci, že je alfou a omegou některých obchodních webů. Kde jinde, než v ceníku, zákazník nalezne přehledné a souhnné informace o cenách jednotlivých produktů (a případně o vlastnostech, které daný výrobek má). Nevzhledně provedený ceník, třeba v excelovém souboru ke stažení, což je nepochybně ukázka mimořádného fušerství, může vaše zákazníky velmi rychle odradit. Jak se ale něčemu takovému vyhnout? Článek Examples and Best Practice for Creating Effective Pricing Tables popisuje příklady a nejlepší prakticky pro vytváření ceníků, které vaše zákazníky rozhodně neodradí.
Zdroj: tripwiremagazine.com a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
-
Zabezpečení e-mailů: Jak můžete chránit vaši firemní komunikaci
13. prosince 2023 -
10 nejčastějších chyb při tvorbě webu na WordPressu
28. července 2025 -
Nejnovější
-
.ai: Umělá inteligence a tak trošku ukradená doména
17. září 2025 -
Proč jsou důležité správné údaje o vlastnících domén
11. září 2025 -
-