
Jak vytvářet ceníky, aby neodradily vaše zákazníky?
O ceníku lze říci, že je alfou a omegou některých obchodních webů. Kde jinde, než v ceníku, zákazník nalezne přehledné a souhnné informace o cenách jednotlivých produktů (a případně o vlastnostech, které daný výrobek má). Nevzhledně provedený ceník, třeba v excelovém souboru ke stažení, což je nepochybně ukázka mimořádného fušerství, může vaše zákazníky velmi rychle odradit. Jak se ale něčemu takovému vyhnout? Článek Examples and Best Practice for Creating Effective Pricing Tables popisuje příklady a nejlepší prakticky pro vytváření ceníků, které vaše zákazníky rozhodně neodradí.
Zdroj: tripwiremagazine.com a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Srovnání Mini počítačů: Mac Mini M4 vs. Asome Max Studio
7. dubna 2025 -
AI a internetové podvody
29. října 2024 -
-
Co je to TTL a proč na něm záleží?
25. března 2025
Nejnovější
-
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -
-
Umělá inteligence: Co je to GPT?
12. května 2025