Klasifikační analýza klíčových slov: jak se dělá, k čemu slouží
Analýza klíčových slov se v optimalizaci pro vyhledavače používá k několika různým účelům. Marek Prokop vám ve článku Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov ukáže analýzu, která pomáhá rozčlenit širší, obecnější téma na na užší, konkrétnější podtémata. Protože se takovému procesu říká klasifikace, nazývá i tento typ analýzy klasifikační. Výchozí data, metody a výsledky analýzy nejlépe vyniknou na praktickém příkladu. Marek pro účely článku jednu analýzu skutečně provedl a ve výše odkazovaném článku vás s ní chce seznamu. Jako téma si zvolil vysavače a postupoval podobně, jako kdyby o vysavačích opravdu chtěl vytvořit web, např. e-shop, který by je prodával.
Zdroj: vyhledavace.info a blog.converter.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jak si vyzkoušet Apple Intelligence v EU
2. srpna 2024 -
Regulace digitálních služeb: Co přináší nové nařízení DSA?
20. února 2024 -
Zoner Photo Studio X se mění na Zoner Studio
13. června 2025 -
Rychlost serveru: Klíč k lepšímu umístění ve vyhledávačích
7. června 2024