Rozšířené kampaně v Google AdWords: k čemu je to dobré?

12. února 2013

Pokud sledujete oficiální Google blog pro Českou republiku, pravděpodobně vám neunikl článek Vylepšení AdWords pro dnešní propojený svět, který popisuje vylepšení Google AdWords nazvané jako „rozšířené kampaně“. Hoogle tak reaguje na způsob jakým uživatelé používají různá zařízení a soustřeďuje se více na mobily (kvůli jejich stále rostoucímu podílu) a zjednodušení správy napříč zařízeními. Zároveň reflektuje potřeby inzerentů zobrazovat reklamy podle kontextu, v jakém se právě uživatel nachází a opět zjednodušit způsoby, jakým mu podáme jinou nabídku v závislosti na místě, čase nebo zařízení, ve kterém se mu reklama zobrazí. K tomu všemu ještě přibudou nové a lepší možnosti reportingu a také nové typy konverzí. Další informace o rozšířených kampaních naleznete ve článku Rozšířené kampaně: AdWords už nebudou jako dřív od Petry Větrovské.

Zdroj: vetrovka.cz.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *