Špičkové fotky produktu: cesta pro zvýšení prodejů?
Fotografie produktu může být velmi důležitým aspektem designu libovolného internetového obchodu. V situaci, kdy se zákazník nemůže požadovaného zboží dotknout, potěžkat si jej, přičichnout k němu, nebo jej ochutnat, se stává fotografie produktu jediným možným způsobem, který může zapůsobit na potenciálního zákaznika a přimět ho ke koupi. Mimořádně zajímavý článek s názvem Improve Your E-Commerce Design With Brilliant Product Photos ukazuje příklady několika brilantních fotografií produktů. Ve článku také nechybí praktické tipy pro vytváření produktových fotografií a další doplňkové informace.
Zdroj: smashingmagazine.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Umělá inteligence v IT
27. září 2023 -
Aukce CZ domén: Jak vydražit expirovanou CZ doménu?
12. června 2024 -
Apple jde naproti práci s HDR monitory!
17. ledna 2025 -
ZONER Webmail jako první v Česku přináší BIMI s VMC
11. července 2024