Změny v SEO za rok 2011 – Google a Seznam.cz
Čtenáři interval.cz pravděpodobně vědí, co je to SEO a mají alespoň povšechný přehled o tom, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače. Vyhledávací enginy nicméně neustále upravují své algoritmy ve snaze nabídnout relevantnější výsledky koncovým uživatelům, nabízí nové funkcionality a to, co platilo ještě před nějakou dobou, může v současnosti vypadat úplně jinak. Přehled v tom mají jen ti, co se SEO zabývají na profeionální úrovni. Může se ale v SEO orientovat i zájemce, jehož zájem je vysloveně příležitostný? Díky článkům Důležité změny v SEO za rok 2011 – I. díl: Google a Důležité změny v SEO za rok 2011 – II. díl: Seznam je to možné. Tyto dva články shrnují nejdůležitější věci v oblasti SEO, které se udály za minulý rok u vyhledávačů Google a Seznam.cz, které jsou z pohledu českého uživatele nejdůležitější.
Zdroj: seo-sem.robertnemec.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024 -
AI v programování: Jak používat GitHub Copilot (část 1)
12. února 2024 -
Znovuuvedení domény .AD
5. září 2024 -
Šokující data od Microsoftu: Kyberútoky rostou o stovky procent!
8. listopadu 2024
Nejnovější
-
Jak využít AI potenciál svého Macu?
9. ledna 2025 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Dostali jste k vánocům PC? Využijte jeho AI potenciál!
3. ledna 2025 -
Jak rozšířit úložiště Macu za pětinovou cenu?
16. prosince 2024
Pavel
Bře 13, 2012 v 7:37Články od Roberta Němce jsou jedny z nejlepších. Máme taky nějaké na svém blogu http://studiobambasek.cz/blog , ale takovou kvalitu nejsme schopni dodržet, gratuluji.
Max
Kvě 15, 2015 v 13:26Souhlasim, best of the best…