Změny v SEO za rok 2011 – Google a Seznam.cz

27. února 2012

Čtenáři interval.cz pravděpodobně vědí, co je to SEO a mají alespoň povšechný přehled o tom, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače. Vyhledávací enginy nicméně neustále upravují své algoritmy ve snaze nabídnout relevantnější výsledky koncovým uživatelům, nabízí nové funkcionality a to, co platilo ještě před nějakou dobou, může v současnosti vypadat úplně jinak. Přehled v tom mají jen ti, co se SEO zabývají na profeionální úrovni. Může se ale v SEO orientovat i zájemce, jehož zájem je vysloveně příležitostný? Díky článkům Důležité změny v SEO za rok 2011 – I. díl: Google a Důležité změny v SEO za rok 2011 – II. díl: Seznam je to možné. Tyto dva články shrnují nejdůležitější věci v oblasti SEO, které se udály za minulý rok u vyhledávačů Google a Seznam.cz, které jsou z pohledu českého uživatele nejdůležitější.

Zdroj: seo-sem.robertnemec.com.

Mohlo by vás také zajímat

Nejnovější

2 komentářů

  1. Pavel

    Bře 13, 2012 v 7:37

    Články od Roberta Němce jsou jedny z nejlepších. Máme taky nějaké na svém blogu http://studiobambasek.cz/blog , ale takovou kvalitu nejsme schopni dodržet, gratuluji.

    Odpovědět
    • Max

      Kvě 15, 2015 v 13:26

      Souhlasim, best of the best…

      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *