Čtenáři interval.cz pravděpodobně vědí, co je to SEO a mají alespoň povšechný přehled o tom, jak optimalizovat webové stránky pro vyhledávače. Vyhledávací enginy nicméně neustále upravují své algoritmy ve snaze nabídnout relevantnější výsledky koncovým uživatelům, nabízí nové funkcionality a to, co platilo ještě před nějakou dobou, může v současnosti vypadat úplně jinak. Přehled v tom mají jen ti, co se SEO zabývají na profeionální úrovni. Může se ale v SEO orientovat i zájemce, jehož zájem je vysloveně příležitostný? Díky článkům Důležité změny v SEO za rok 2011 – I. díl: Google a Důležité změny v SEO za rok 2011 – II. díl: Seznam je to možné. Tyto dva články shrnují nejdůležitější věci v oblasti SEO, které se udály za minulý rok u vyhledávačů Google a Seznam.cz, které jsou z pohledu českého uživatele nejdůležitější.

Zdroj: seo-sem.robertnemec.com.

2 Příspěvků v diskuzi

Odpovědět