8 tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku
Cílová stránka (landing page) je stránka, na kterou se uživatel dostane po prokliknutí z reklamní kampaně či z výsledků vyhledávání ve vyhledávači. Cílová stránka musí vždy navazovat na inzerát či odkaz ve vyhledávači, dále jej rozvine a nabídne odpovídající akci. Z této definici vyplývá, že cílová stránka je velmi důležitá – pokud příchozího návštěvníka nezaujme, obvykle odchází okamžitě pryč a vy jste právě přišli o jednoho zákazníka (pokud smyslem cílové stránky je nákup nějakého zboží nebo služeb). Článek 8 Techniques To Create An Irresistible Landing Page vám může pomoci s problémem nezajímavé cílové stránky. Obsahuje celkem 8 užitečných tipů, jak vytvořit neodolatelnou cílovou stránku a dosáhnout požadovaného cíle. Součástí článku jsou i praktické ukázky.
Zdroj: 1stwebdesigner.com.
Mohlo by vás také zajímat
-
Jaký monitor je nejlepší k novému Macu Mini?
25. listopadu 2024 -
Jak zvýšit CTR vašeho e-mail marketingu
9. září 2024 -
NIS2: Verifikace údajů vlastníků domén
6. ledna 2025 -
Nejnovější
-
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025 -
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025 -
Google spouští AI Přehledy ve vyhledávání v Česku
23. května 2025 -