Štítek: UX

4 základní tipy jak na call-to-action tlačítka a jejich okolí

30. dubna 2015

Dobře viditelná a snadno srozumitelná tlačítka pobídky k akci (call to action, CTA) dokáží udělat s konverzními mírami (conversion rates) opravdu divy. Když navrhujete design těchto tlačítek, je nezbytné brát v úvahu širokou

Jak návštěvníci prohlíží vaše webové stránky?

5. února 2015

Plánujete nový webový projekt? Máte hojně navštěvovanou webovou stránku? Chtěli byste ji monetizovat a hledáte ta správná umístění reklamy? Nástrojů pro sledování heatmap je mnoho. Nyní si ale SiverGrain pro

Snižte míru opuštění vašich webových stránek v deseti dnech!

26. ledna 2015

Neustálá práce na webových stránkách je nesmírně důležitá. Každý projekt, který se nevyvijí, brzy předběhne čilejší konkurence. Ve všech knihách o timemanagementu se autoři zmiňují o rozdělení úkolů do jednotlivých

Sedm pravidel pro zvýšení míry konverze

16. ledna 2014

Překladový článek od Marca Schenkera, který popisuje sedm jednoduchých pravidel pro zvýšení míry konverze ve vašem internetovém obchodu.

  1. 1
  2. 2