Štítek: UX
4 základní tipy jak na call-to-action tlačítka a jejich okolí
Dobře viditelná a snadno srozumitelná tlačítka pobídky k akci (call to action, CTA) dokáží udělat s konverzními mírami (conversion rates) opravdu divy. Když navrhujete design těchto tlačítek, je nezbytné brát v úvahu širokou
Jak návštěvníci prohlíží vaše webové stránky?
Plánujete nový webový projekt? Máte hojně navštěvovanou webovou stránku? Chtěli byste ji monetizovat a hledáte ta správná umístění reklamy? Nástrojů pro sledování heatmap je mnoho. Nyní si ale SiverGrain pro
Snižte míru opuštění vašich webových stránek v deseti dnech!
Neustálá práce na webových stránkách je nesmírně důležitá. Každý projekt, který se nevyvijí, brzy předběhne čilejší konkurence. Ve všech knihách o timemanagementu se autoři zmiňují o rozdělení úkolů do jednotlivých
Sedm pravidel pro zvýšení míry konverze
Překladový článek od Marca Schenkera, který popisuje sedm jednoduchých pravidel pro zvýšení míry konverze ve vašem internetovém obchodu.