Štítek: UX

4 základní tipy jak na call-to-action tlačítka a jejich okolí
Dobře viditelná a snadno srozumitelná tlačítka pobídky k akci (call to action, CTA) dokáží udělat s konverzními mírami (conversion rates) opravdu divy. Když navrhujete design těchto tlačítek, je nezbytné brát v úvahu širokou škálu faktorů. Mezi ně patří barva, kontrast a text na

Jak návštěvníci prohlíží vaše webové stránky?
Plánujete nový webový projekt? Máte hojně navštěvovanou webovou stránku? Chtěli byste ji monetizovat a hledáte ta správná umístění reklamy? Nástrojů pro sledování heatmap je mnoho. Nyní si ale SiverGrain pro vás přichystal zajímavou infografiku se shrnutím, jak většina uživatelů skenuje

Snižte míru opuštění vašich webových stránek v deseti dnech!
Neustálá práce na webových stránkách je nesmírně důležitá. Každý projekt, který se nevyvijí, brzy předběhne čilejší konkurence. Ve všech knihách o timemanagementu se autoři zmiňují o rozdělení úkolů do jednotlivých kroků. Nyní si ukážeme, jak snížit míru opuštění vašeho projektu

Sedm pravidel pro zvýšení míry konverze
Překladový článek od Marca Schenkera, který popisuje sedm jednoduchých pravidel pro zvýšení míry konverze ve vašem internetovém obchodu.