Štítek: copywriting

Hříchy pro šíleného korektora – používejte vedlejší věty

26. října 2018

Po delší odmlce je tu opět šílený korektor se svými nikoli šílenými tipy na zlepšení písemného projevu. A tentokrát se zaměříme na jev, který k naší mateřštině patří jako pivo k uzenému:

8 pravidel pro dobré psaní na web

7. prosince 2016

Při psaní textů na web je třeba dodržovat určitá pravidla, aby bylo docíleno jasného a přehledného sdělení. Aby byl článek srozumitelný, dobře se četl a text nepůsobil jako zkopírovaný z nějakého

5 českých blogů s radami nejen o web copywritingu

10. června 2016

Zajímáte se o psaní webových textů nebo chystáte svůj internetový projekt a chcete začít psát? Máme pro vás několik tipů na blogy, které je dobré znát nebo je začít sledovat.

Hříchy pro šíleného korektora – slova, která potřebujeme

31. prosince 2012

Čeština je velmi bohatá. Opravdu, to není prázdná fráze. Ve spoustě oblastí překypuje nádhernými termíny, které jí řada jiných jazyků může leda závidět.

Hříchy pro šíleného korektora – stav, děj a účel

4. února 2011

Další článek od šílených korektorů snažících se bojovat se záludnostmi českého jazyka, který vám pomůže rozlišovat mezi stavem, dějem a účelem.