Štítek: user experience

12 UX pouček pro webdesignery
Uživatelská přívětivost je velmi široký pojem, který se často na poradách spojuje a zaměňuje s uživatelským rozhraním. Hlavně se diskutuje o tom, zda jsou stejné, či nikoliv. Toto zmatení pravděpodobně způsobilo to, že se tyto práce začínají překrývat. Dokonce i klienti

4 přednosti webu, který prošel A/B testováním
A/B testováním (také se používá název split testy) se obvykle prověřují různé elementy webu s cílem vylepšit jejich efektivitu a nějakým měřitelným způsobem toto zlepšení prokázat. Designéři však bohužel často A/B testování opomíjejí, nevidí ho jako obecný způsob, jak vylepšovat design i

Nikdy nezveřejňujte design, který jste neotestovali na uživatelích
Není těžké najít UX designéra, který vás sekýruje, abyste své návrhy testovali se skutečnými uživateli. Potíž je v tom, že neumíme dost dobře vysvětlit, proč byste měli testovat s uživateli (nebo jak na to najít čas). Říkáme to jako něco, co se

UX v e-mailovém designu
Trávíte týdny, měsíce, možná i roky vytvářením nějakého produktu, který má mít úžasné uživatelské prožitky. Nezáleží na tom, zda je to apka, web, klientský projekt nebo něco jiného. Vždy věnujete veškerý čas a úsilí, abyste vytvořili něco opravdu skvělého. Proč

Tři důvody, proč přestat používat navigační panely
Překladový článek od Kendry Gaines, která se zamýšlí nad tím, zdali je nutné na webových stránkách používat navigační panely.

Jak testovat použitelnost, aby to k něčemu bylo?
Význam spojení „použitelnost webu“ je jasný – říká, jak je web srozumitelný a zjišťuje, jak intuitivně jej uživatelé používají. Jak ale něco takového testovat?