EJB 2.x – Entity Beans (BMP – vytvorenie entitnej triedy)
Už viete, že ak sa rozhodnete vo vašich entitných triedach využívať princíp BMP, budete si musieť zabezpečiť obsah volania jednotlivých callback metód vo vlastnej réžii. Vieme tiež, že ak klient zavolá metódu create nachádzajúcu sa v home rozhraní entitnej triedy, kontajner
Dvousloupcový layout s pevnou šířkou
Dvousloupcový layout, ve kterém mají oba panely pevnou šířku.
Vychytaný třísloupcový fluidní layout se stejnou délkou panelů
Tento třísloupcový layout se zobrazuje ve všech prohlížečích stejně, navíc je určena minimální a maximální šířka (pro MSIE pomocí expressions), takže se při vysokém rozlišení z textu netvoří dlouhé „nudle“ a naopak při zmenšování viewportu se layout „nerozsype“.
Menu v obrazové mapě
Toto menu využijete především na stránkách s bohatě propracovaným designem. K jeho vykreslení je použit pouze jeden obrázek.
Interval.cz otevírá knihovnu kaskádových stylů
Také se vám už někdy stalo, že jste se týden mořili s nějakou stránkou, která pořád nechtěla vypadat podle vašich představ? A pak vám nějaká dobrá duše někde v konferenci poslala odkaz na tři roky starý článek nebo blogspot, který váš problém elegantně
EJB 2.x – Entity Beans (BMP – vytvorenie a použitie dátového zdroja)
Bez ohľadu na to, či používate ORM (Object-Relational Mapping) alebo nie, mali by ste poznať aspoň základy technológie JDBC, ak chcete implementovať vaše entity beans použitím BMP (Bean-Managed Persistence). Preto tu budem predpokladať, že určité základy JDBC máte. V opačnom prípade
CSS3 – zpět do budoucnosti
Série článků o budoucnosti CSS3 se pomalu dostává ke svému závěru. V tomto článku se pokusím ohlédnout a shrnout, co nám vlastně nové kaskádové styly přinesou a kde jsou jejich případná úskalí.
Hover popis fotky pro IE5+
Popis důležitých bodů obrázku pomocí CSS a vlastnosti hover.
Dvousloupcový seznam
Toto řešení ukazuje, jak vytvořit krátký dvousloupcový seznam pomocí CSS. Lze ho použít například k vyjmenování výhod a nevýhod určitého prvku na vašich stránkách. Jedná se o neobvyklé a přitom jednoduché řešení, vhodné především pro široké layouty.