
Plánujete nový webový projekt? Máte hojně navštěvovanou webovou stránku? Chtěli byste ji monetizovat a hledáte ta správná umístění reklamy? Nástrojů pro sledování heatmap je mnoho.
Nyní si ale SiverGrain pro vás přichystal zajímavou infografiku se shrnutím, jak většina uživatelů skenuje webové stránky. Doporučujeme se s ní seznámit. Můžete tak vložit důležité prvky vaší stránky na to nejlepší místo. Získat větší interakci s vaší stránkou. Zlepšit orientaci návštěvníků a třeba i zvýšit konverzní poměr stránky.
Chcete další informace o konverzním poměru? Víte co to je makrokonverze a mikrokonverze? Pokud zatím ne, doporučujeme obsáhlý článek na téma konverzní poměr na blogu bromelo.cz.
Mohlo by vás také zajímat
-
Nepodceňte UX na vašem webu: Proč na něm záleží?
10. dubna 2024 -
inPage AI: Revoluční nástroj pro tvorbu webů
3. července 2024 -
Landing page: Jak vytvořit landing page s vysokým CTR
7. května 2024 -
Vlastní web: Jak nainstalovat WordPress?
24. června 2024
Nejnovější
-
Co je to transformer v umělé inteligenci (AI)
10. června 2025 -
INNOCN monitory: špičková kvalita za zlomek ceny
5. června 2025 -
20 let Ubuntu: Cesta od revoluce k digitální každodennosti
30. května 2025 -
Google Chrome nyní mění kompromitovaná hesla – jak to funguje?
28. května 2025