Štítek: překlady

Mylné představy o responzivním designu

17. června 2013

Překladový článek od Daniela Klinga. Autor ve článku popisuje nejčastěji se vyskytující mylné představy webdesignerů ohledně responzivního designu.

Časté chyby při vývoji pro mobilní zařízení

31. října 2012

Máte skvělý nápad na aplikaci a urputně pracujete na jejím vytvoření a spuštění? Jakých častých chyb se dopouštějí vývojáři?

Rychost, rychlost, rychlost – zrychlete své stránky

22. května 2012

Rychlost webu patří mezi jednu z nejdůležitějších věcí při vývoji stránek a webových aplikací. Tento překladový článek přináší několik zajímavých tipů.

10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu

4. ledna 2011

Provozujete e-shop a zdá se vám, že prodeje zboží by mohly být větší? Jimmy Rodriguez, odborník na e-komerční praktiky, poradí, co udělat lépe.

Jak vytvořit zápatí, za které se nebudete stydět?

29. dubna 2010

Ben Gremillion vám poradí, jak pro váš web vytvořit takové zápatí, za které se nebudete muset stydět a které vaši návštěvníci ocení.

Případová studie: jak udělat redesign stránek?

31. března 2010

Když si konečně uvědomíte krutou pravdu, že vaše stránky potřebují redesign, jak byste měli postupovat? S odpovědí pomůže článek od Ley Alcantary.

CSS chyby a nekonzistence ve Firefoxu 3.x

24. března 2010

Ačkoliv Firefox se vyznačuje skvělou podporou CSS a JavaScriptu, která je v souladu se standardy, ani on se nevyhnul jistým chybám a nekonzistencím.

Jak testovat použitelnost, aby to k něčemu bylo?

10. března 2010

Význam spojení „použitelnost webu“ je jasný – říká, jak je web srozumitelný a zjišťuje, jak intuitivně jej uživatelé používají. Jak ale něco takového testovat?

Testování použitelnosti webu bez mýtů a předsudků

3. března 2010

Zdá se, že všude kolem neustále poletuje teze, že testy použitelnosti jsou úplně ničemu, a že ti dobří se bez nich snadno obejdou.

Indexování stránek není pouze záležitost Google

17. února 2010

Vnímavost rozhraní je jeden z detailů, které musejí brát v potaz vývojáři webů při snaze, aby zážitky uživatelů byly pokud možno jen příjemné a uspokojující.

Kontrast a význam

20. února 2008

Jestliže jste designér, pak je vaší prací komunikovat a předávat sdělení. Takže je důležité, abyste rozuměli mechanismu, kterým věci a ideje získávají význam. Pochopení těchto základů určuje, více než cokoli jiného, jak

Zarovnání textu na webu do mřížky na účaří

19. prosince 2007

My webdesignéři se radujeme i z maličkostí. Naši kolegové ze světa tisku se musí bavit, když sledují, jak mluvíme o tom, že konečně jsme schopni dosáhnout na webu takových layoutů, které oni

Google Search Engine Ranking Factors V2

23. dubna 2007

Tento dokument shrnuje „kolektivní vědění“ třiceti sedmi vůdčích osobností v oblasti přirozené optimalizace pro vyhledávače. Dotázaní odborníci společně hodnotili různé faktory, o nichž se věří, že ovlivňují algoritmus Google pro hodnocení stránek

Webdesign je z 95 % typografie – polemika

17. dubna 2007

Protože na předchozí článek o typografii reagovalo mnoho lidí velkým množstvím komentářů, od pochvalných až po nesouhlasné, vyvolal množství polemik ve fórech, byl přeložen do několika jazyků a dokonce i plagiován, rozhodl jsem

Webdesign je z 95 % typografie – základní myšlenky

16. dubna 2007

Celých 95 % informací na webu je písemných. Je tedy jen logické tvrdit, že webdesignér by měl být dobře vyškolen v sazbě textu, jinými slovy – v typografii.

  1. 1
  2. 2
  3. 3