Soutěž o PC a notebooky firmy DEXX 05/21
Chcete vyhrát notebook, PC nebo nějakou zajímavou komponentu pro svůj počítač? Ve spolupráci s firmou DEXX vám přinášíme pravidelnou týdenní soutěž, které se může zúčastnit každý, kdo umí posílat SMS!
EJB 2.x – Entity Beans (deklarácia component rozhraní 1.)
V predchádzajúcom článku sme si vysvetlili, že klient pristupuje k entity alebo session beans prostredníctvom ich component rozhraní. Toto rozhranie pozostáva buď z lokálneho rozhrania, remote rozhrania alebo oboch rozhraní súčasne. Keďže klient nemôže pristupovať k EJB priamo, všetky služby, ktoré majú byť pre
CodeBeside v ASP.NET 2.0
Nová verze známé technologie pro tvorbu webových aplikací zasáhla samotné srdce vytváření výsledné stránky. Pojďme se podívat na vylepšenou verzi technologie CodeBehind.
Kdo si J2ME, nezlobí – trocha pohybu
Základy naší hry máme už za sebou. V tomto článku přidáme na scénu další objekty a rozhýbeme je. Dále přidáme ovládání uživatelem, takže výsledkem už bude opravdová hra, byť celkem jednoduchá.
CSS3 – kaskádové styly budoucnosti
Kaskádové styly způsobily skutečnou revoluci ve tvorbě dokumentů určených pro web, protože umožnily efektivně oddělit obsah od jeho prezentace. Nyní je doporučení CSS ve své druhé verzi a vývojáři začínají pomalu pokukovat po jeho nástupci, normě CSS3. Tato série článků by
Perl-compatible regulární výrazy v PHP – další užitečné funkce
Ve všech předcházejících článcích jsme si při předvádění jednotlivých regulárních výrazů vystačili pouze se dvěma funkcemi. V tomto článku se proto seznámíme s několika dalšími užitečnými funkcemi pro práci s Perl-compatible regulárními výrazy v PHP. Vzhledem k tomu, že vše, co se týče konstrukce regulárních
xCSS – referenční příručka
Vezměte všechny knihy o CSS na našem trhu a ořežte je na kost. Projděte všechny domácí i nejslavnější zahraniční odborné weblogy, vysbírejte z nich každý drobeček informace o kaskádových stylech, prohnětejte a použijte k vytvarování svalstva. Skulpturu potáhněte kůží standardů a ozdobte zbrojí filozofických úvah o webdesignu. Výsledkem vašeho
Správa uživatelů v ASP.NET 2.0
I tentokrát se podíváme na další novinky v novém .NET, konkrétně postupy okolo přihlašování a správy uživatelů. V tomto článku se zaměřím spíše na tu praktickou část, abyste mohli co nejdříve začít vytvářet aplikace.
Kdo si J2ME, nezlobí – základ hry
V tomto článku se už skutečně pustíme do programování. Začneme úplně minimálním základem, který pak budeme později rozšiřovat o různé vymoženosti. Nejprve však musíme aplikaci spustit a ukončit a mezi tím také něco nakreslit na displej.