Marketing
Hříchy pro šíleného korektora – stav, děj a účel
Další článek od šílených korektorů snažících se bojovat se záludnostmi českého jazyka, který vám pomůže rozlišovat mezi stavem, dějem a účelem.
Slevové servery: vytahování peněz ze zákazníků?
V České republice je více než stovka slevových serverů. Jaké nejčastější finty ale používají, aby se obchod mohl uskutečnit?
Novinky v prohlížečích: Komu se loni dařilo?
Podíl prohlížečů v roce 2010; Firefox 4 beta 8; Bezpečnostní chyba v Internet Exploreru; Avant Browser 2010 Build 128
10 rad, jak zvýšit konverzní poměr u e-shopu
Provozujete e-shop a zdá se vám, že prodeje zboží by mohly být větší? Jimmy Rodriguez, odborník na e-komerční praktiky, poradí, co udělat lépe.
eMarketer.com: 12 prognóz pro digitální marketing
Portál eMarketer.com zveřejnil na přelomu roku přehled událostí, které by měly v roce 2010 pomoci znovu nastartovat tento trh.
Petr Behún: šílený korektor :-) u výslechu
Rozhovor s jedním z autorů knížky Pište správně česky – poradna šílených korektorů a populárního seriálu Hříchy pro šíleného korektora z interval.cz.