Píšeme pro web – někdo má rád holky, jiný zase vdolky
Copywriter je prodavač za psacím strojem a dobrý prodavač musí perfektně znát dvě věci – své zboží a své zákazníky. Proto zabrousíme do psychologie a ukážeme si, jak se liší psaní pro různé typy osobností.
Logování chyb v ASP.NET aplikacích
Uživatelsky srozumitelná chybová hlášení popsaná v předchozím článku jsou sice krásná věc, ale pokud se vzniklou chybou nebude zabývat tvůrce aplikace, jsou stejně k ničemu. Tentokrát vám předvedu několik způsobů, jak o vzniklých chybách aplikace informovat programátora nebo jejího správce.
Základní průvodce webdesignem
Jestli existuje nějaký druh knih, které nemám rád, pak jsou to bezpochyby knihy – všeználci. Taková kniha mívá většinou několik (ne)známých autorů z té či oné univerzity, váží přinejmenším pět kilo a na zadní straně obálky si můžete přečíst poněkud kostrbaté oslavné ódy
Virální marketing – účinnost a použití v B2C a B2B
Virální marketing je jedno z nejnevypočitatelnějších a nejpodivnějších marketingových zákoutí. Stále ještě nevíme, zda jde jen o metodu na jedno použití nebo o něco, s čím se budeme, především na internetu, setkávat trvale. I proto je důležité zamyslet se na účinností, principy a možnostmi této zatím
Java Servlets – logovanie pomocou Log4J 2.
V predchádzajúcom článku sme načali problematiku logovania informácií prostredníctvom servletov. Povedali sme si niečo o logovacom nástroji Log4J a ako ho môžeme využiť. Uviedli sme si niekoľko základných krokov a zadefinovali sme základnú koncepciu logovania. V tomto článku budeme pokračovať a ukážeme si, ako najjednoduchšie využiť
Píšeme pro web – podle čeho se zákazníci rozhodují
Ptali jste se někdy kamaráda, proč si vybral určitou značku a model auta? Pokud ano, pravděpodobně vám dlouze přednášel o mimořádné technické vyspělosti motoru, délce záruky a nízkém pojištění. Ve skutečnosti si ho ale asi koupil z úplně jiných důvodů a podrobné informace si zjistil,
Interval.cz se představuje: Martin Snížek
Tímto začínáme novou sérii článků o lidech, kteří vám dennodenně přinášejí zajímavý obsah v podobě článků zde na Intervalu. Postupně si představíme autory a redaktory, kteří se musí přetrhnout jen proto, abyste měli co číst. První černý Petr padl na Martina Snížka.
Editory pro webdesignéry – snadno, rychle, vizuálně
Editorů pro webdesignéry najdete na internetu dvanáct do tuctu. Příliš široký výběr se ovšem snadno může změnit v nevýhodu, zvláště pro začátečníka, který se jen těžko zorientuje v různých vlastnostech těchto programů. V tomto článku vás seznámíme se čtyřmi zástupci „těžké váhy“, zaměřených
Umožněte přidat stránku k oblíbeným odkazům
Zejména na weby s cílovou skupinou netechnicky zaměřených uživatelů se může hodit odkaz, kterým si uživatelé přidají stránku ke svým oblíbeným odkazům. V tomto článku si ukážeme, jak funkci zajistit v prohlížečích Microsoft Internet Explorer, Opera a klonech na bázi Mozilly.